دستورالعمل تهیه آب میوه برای کاهش وزن

دستورالعمل تهیه آب میوه برای کاهش وزن

آناناس ترش و شیرین

مقدار: ۱ لیوان

مواد مورد نیاز

۱ / ۲ فنجان تکه آناناس

۲ قاشق سوپخوری شکر
۱ / ۴ قاشق چای خوری نمک یددار
۱ فنجان آب تصفیه شده
طرز تهیه:
۱٫ شکر و قند را در فنجانی از آب مخلوط کنید. تا زمان حل شدن، هم بزنید.
۲. تکه های آناناس را در آب شکر و نمک بیندازید. ۱۰ دقیقه خیسانده شود.
٣. آناناس و أب را در آب میوه گیری با دور تند به مدت ۳۰ ثانیه قرار دهید
۴. آب میوه را در لیوان ریخته و بنوشید
برای داشتن آب میوه بیشتر و خنکتر، ۱ / ۲ فنجان یخ خرد شده، پیش از مخلوط کردن، به آناناس و آب بیفزایید. ۳-۲ برگ نعنا برای طعم پیشتر به د ور اضافه کنید.

مزایای کاهش وزن

این دستورالعمل یک آبمیوه ساده و سوزانند، فوق العاده چربی سوز است، زیرا آناناس به هضم غذا کمک کرده و با از بین بردن چربی ها از شکم و روده ها، باعث کاهش التهاب بدن می گردد. آناناس همچنین، منبع غنی از ویتامین C جهت محافظت از سرماخوردگی می باشد.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *