آبمیوه خیار کلم و اسفناج

آبمیوه برای کاهش وزن

دستور العمل تهیه آبمیوه برای کاهش وزن

 

خیار + کلم پیچ + اسفناج

مدار: ۱ لیوان

مواد مورد نیاز

۲ خیار کامل کوچک
۱/۲ فنجان کلم پیج
۴ / ۱ فنجان اسفناج
۴ / ۱ فنجان جعفری
۴ / ۱ فنجان چغندر شیرین
۱/۲ قاج لیموترش

طرز تهیه:

کلم پیچ، اسفناج، جعفری و چقدر شیرین را با آب سرد بشویید. بدون قطع کردن ساقه های کوچک، هر سبزی را به طور مجزا ساطوری نمایید
۲. خیارها را شسته و به قطعات ۳ سانتی متری تقسیم کنید.
٣. پوست و دانش های لیمو را جدا کنید. برش نازک تشید.
۴، تمام سبزیجات را در آب میوه گیری بریزید. در لیوان ریخته و تازه بنوشید.

تنوع در طعم

در صورت تمایل یک شیرین کننده طبیعی مانند اسنویا (شیرین برگ) برای افزایش طعم این آب بپز بام بیفزایید
بهتر است که آب سبزیجات را در دمای اتاق نوشیده تا از از بین رفتن مواد مغذی آن ها در نمای سردتر جلوگیری کنید. اگر میخواهید این آب سبزی را سرد بنوشید، قطعات یخ در آن بریزید. آن را خنک نکنید.

مزایای کاهش وزن

کلم پیج، سلطان سبزی ها نام دارد، سرشار از مواد مغذی گیاهی و ویتامین های AC و K است که آنتی اکسیدان های قوی می باشند. کلم دارای کلسیم بیشتری از شیر است، آهن بیشتری از گوشت قرمز دارد و ۱۰ برابر ویتامین C بیشتری از اسفناج دارا می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *